Krótsza droga od zamówienia do dostawy dzięki mobilnej aplikacji
Zarządzanie własnymi zamówieniami www.biurolink24.com.pl

Zarządzanie zamówieniami materiałów biurowych dla Twojej firmy przez aplikację Biurolink24 niesie za sobą oszczędności. Kontrola zamawiania, dzięki różnym poziomom użytkowników, pozwala na moderację zamówienia jeszcze przed jego ostatecznym złożeniem. 

Bezpośrednie połączenie z systemem magazynowym

Przeglądanie produktów przez aplikację Biurolink24 gwarantuje aktualność cen i dostępności towarów. Składanie zamówień w aplikacji umieszcza je od razu w kolejce do realizacji w systemie magazynowym Biuro Plus, przez co można nad nim pracować w dogodnym momencie, niezależnie od godzin pracy dostawcy. Przygotowana przez nas aplikacja mobilna oraz specjalnie oprogramowany interfejs do komunikacji między aplikacją a programem magazynowo-księgowym (API) działa 24 godziny na dobę.

Przyszłość należy do m-commerce

Nieustanne przełączanie się pomiędzy urządzeniami używanymi na co dzień (smartphone, tablet, notebook, komputer) wymaga dostarczania na tyle wygodnych rozwiązań, by nie tylko komfortowo użytkować poszczególne usługi, ale także móc, po zmianie urządzenia, prawidłowo ją kontynuować i nadzorować jej przebieg. Rozwiązanie Biurolink24 realizuje znakomicie to zadanie.

Jaka technologia?

PHP
RESTful/json
Android, iOS