Oceniamy
co masz

  • badanie potrzeb,
  • audyt i analiza stanu bieżącego,
  • analiza grup docelowych

Szybko uzdrawiamy
Twoją sytuację

  • optymalizacja bieżących działań,
  • integracja z gotowymi i niekosztochłonnymi narzędziami takimi jak: Google Analitics, Mailchimp, CRM, Sales Manago,
  • wstępna koordynacja funkcjonowania elementów marketingu online oraz offline

Analizujemy dokąd
i po co idziemy

  • określenie pożądanych poziomów konwersji,
  • opracowanie zestawów i grupy słów kluczowych dla pozycjonowania organicznego,
  • precyzyjna koordynacja funkcjonowania elementów marketingu online oraz offline,
  • wybór technologii dla nowych rozwiązań jeśli są potrzebne

Sporządzamy
plan działania

  • testy AB (Double click),
  • sieci affiliacyjne,
  • porównywarki cen
  • narzędzie Google AdWords - linki sponsorowane oraz reklama graficzna, w tym remarketing w różnych motywach oraz kombinacjach czasowych
  • reklamy w sieciach RTB (Real Time Bidding), e-mail marketing do baz zewnętrznych, serwisy rabatowe, zakupy grupowe
  • pozycjonowanie organiczne white hat

Pozostajemy
tylko przy najlepszych rozwiązaniach

  • automatyzacja jak największej liczby procesów na podstawie wniosków z dotychczasowych danych
  • utrzymywanie i rozwój najbardziej efektywnych rozwiązań
  • audyt i analiza wdrożonych usprawnień na podstawie osiągniętych celów